Tuesday, February 16, 2010

Haaran kätte avaja,
hakkan teda avama.
Kork pealt lendab,
heas ajas leian enda.
Võtan esimese sõõmu,
toob tagasi rõõmu.
Pea lööb selgeks,
mõtte teeb helgeks.

Pruulime,pruulime ja pruulime,
pudeli põhjani ennast juurime.
Maitse on nii mahe ja hää,
mu sõber,minuga jää.

Ilus hele Alexander,
maitse pole kange.
Ilus Püssipunane,
juua hubane.
Kerge A le Coc,
muusikaks malbe rokk.
Ja lõpuks Saarema X,
kauniks kole pliks.

Pruulime,pruulime ja pruulime,
pudeli põhjani ennast juurime.
Maitse on nii mahe ja hää,
mu sõber,minuga jää.

Joon sind alati saunas,
mu maailmavaate auras.
Sinuga on alati lõbus,
head mõtted on õhus.
Kerge pralle ja pidu,
sa oled ainult minu.
Parim mu elus on õlu,
ja me päev pole mõru.

Grillime,grillime ja grillime,
taevas ju pole pilvine.
Ilma sinuta elada ei saa,
terveks teed Eestimaa.

No comments: