Saturday, February 20, 2010

Juhan:"Su riietumine on kole."
Mari:"Miks?Vahet ju pole."
Mari:"Maitse üle ei vaielda."
Juhan:"Ma ei viitsi suga taielda."
Mari:"Mis teha kui sa nii rumal oled."
Juhan:"Tõesti on see pluus kole."
Mari:"Kui sina ütled,siis nii ongi?"
Juhan:"Jah,rumalaid ei panda kunagi kongi."
Mari:"Mis asja,mis paska sa jälle ajad?"
Juhan:"Et mu arvamus loeks,seda vajan."
Mari:"Hoia oma arvamus endale."
Juhan:"Kõik sead,lendame!"
Mari:"Sa nii loll,tead seda?"
Juhan:"Vähemalt ei kahtle enam."
Mari:"Sa oled õrn ja kaitsetu."
Juhan:"Aga sina minu jaoks maitsetu."
Mari:"Ja kuhu sa nüüd jõuda tahad?"
Juhan:"Sinna,kus naised pole enam pahad."
Mari:"Palun ära aja mind naerma."
Juhan:"Sellepärast ma end kunagi ei vaeva."
Mari:"Ma ei armasta sind."
Juhan:"Armastusel puudub hind."
Mari:"Küll sina oled alles arukas."
Juhan:"Mul pole mõtlemise asemel parukas."
Mari:"Hahaha... suur kinovend."
Juhan:"Tänu sinule üksinda leian end."
Mari:"Miks ma peakski sinuga olema?"
Juhan:"Ei peagi,kui leiad kellegi toreda."
Mari:"Vähemalt halvasti ta ei ütleks."
Juhan:"Vaid ilu,su hinge kütteks."
Mari:"Noh jah,mis seal ikka."
Juhan:"Sea oma sõnad ritta."
Mari:"Ei tea miks,ma kohe ära."
Juhan:"Mine juba siis täna."
Mari:"Sa oled ikka vastik."
Juhan:"Ja sina,sama lapsik."